Sekretariat szkoły służy pomocą uczniom, nauczycielom, rodzicom i opiekunom prawnym w wielu sprawach związanych z funkcjonowaniem szkoły. Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów.
Korespondencję można dostarczyć:
- osobiście,
- drogą pocztową: Sportowa Szkoła Podstawowa nr 17, ul. Zamkowa 17, 41-200 Sosnowiec
- drogą elektroniczną na adres: sp17@sosnowiec.edu.pl
- tel. 32/266 13 67
Do głównych zadań sekretariatu należy:
- udzielanie informacji dotyczących oferty edukacyjnej szkoły, zasad naboru, realizowanych programów, kontaktów z nauczycielami oraz bieżącej działalności placówki,
- wydawanie legitymacji szkolnych oraz pośrednictwo w składaniu wniosków o ich duplikaty,
- pośredniczenie w kontaktach pomiędzy dyrektorem szkoły a pracownikami,
- przyjmowanie interesantów – rodziców, opiekunów, uczniów oraz osób z zewnątrz,
- realizacja codziennych czynności kancelaryjno-biurowych, w tym prowadzenie dokumentacji uczniowskiej i obsługa korespondencji.
Godziny urzędowania sekretariatu:
sekretarz szkoły – mgr Edyta Tomasik Warchoł
poniedziałek – piątek: 7:30-15:30
sekretarka – Urszula Wójcik
poniedziałek – piątek: 11.00-15.00